Introductie
Bij SiriusPro bent u als assurantietussenpersoon aan het juiste adres voor al uw zakelijke aansprakelijkheidsverzekeringen. Als serviceprovider beschikken we over diverse volmachten en uitgebreide acceptatietools. Ook ontwikkelen we voor diverse producten en branches eigen verzekeringsvoorwaarden die tot de meeste ruime in markt behoren. Deze combinatie is uniek, zorgt voor de beste verzekeringsoplossingen en maakt onze dienstverlening onderscheidend.
We zijn gespecialiseerd in de producten beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheid (ook beursmatig), werknemersschade, bestuurdersaansprakelijkheid en cyber. Zo nodig sluiten we producten in co-assurantie.
SiriusPro bedient een groot deel van de financieel dienstverleners met hun eigen BAV, AVB en Cyberverzekering. We kennen diverse BAV-collectieven voor onder andere financieel dienstverleners, vastgoeddeskundigen, bewindvoerders en accountants. Bij SiriusPro bent u verzekerd van goede service, knowhow, persoonlijk contact en korte lijnen. Bent u benieuwd waar we voor u het verschil kunnen maken? Neem dan contact met ons op en we praten u graag bij over de mogelijkheden tot (verdere) samenwerking.
Uiteraard zijn er aan een samenwerking met SiriusPro geen kosten of verplichtingen verbonden.
Kerngegevens
Adres | Telvorenstraat 3 |
Postcode | 8061 CB |
Plaats | Hasselt |
Telefoon | 038 85 18 449 |
service@siriuspro.nl | |
Website | www.siriuspro.nl |
Soorten producten | Zakelijke schadeverzekeringen |
Rechtsvorm | B.V. |
Directie | Onder andere dhr. B.J. van Dalfsen en dhr. R.H. van Dalfsen |
Aantal aangesloten kantoren | 200 |
Verzekeringsvolmachten van | HDI Global Specialty SE en Liberty Mutual Insurance Europe SE plus diverse ‘semi’ volmachten o.b.v. eigen producten / voorwaarden. |
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van | n.v.t. |
Aantal provinciale agentschappen |
8 |
Polisadministratiepakket | KII |
Binding met aanbieders | Nee |
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit | Nee |
Gebruik provinciale agentschappen | Ja |
Primaire diensten
Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen
Schadeverzekeringen particulier | Nee |
Schadeverzekeringen zakelijk | Ja |
Levensverzekeringen (opbouw) |
N.v.t. |
Levensverzekeringen (risico) |
N.v.t. |
Uitvaartkostenverzekeringen | N.v.t. |
Inkomensverzekeringen individueel |
N.v.t. |
Inkomensverzekeringen collectief |
N.v.t. |
Zorgverzekeringen | N.v.t. |
Pensioenverzekeringen | N.v.t. |
Coassurantie (beurs) | Ja |
Soorten financiële producten op gebied van kredieten
Hypothecaire kredieten | N.v.t. |
Consumptieve kredieten | N.v.t. |
(Bank-)spaarproducten | N.v.t. |
Labeling mogelijk
Labelproducten service provider |
N.v.t. |
Gelabelde producten aangesloten kantoor |
N.v.t. |
Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten
Vergelijken van voorwaarden |
Ja |
Vergelijken van brutopremies |
Ja |
Vergelijken van nettopremies |
Ja |
Vergelijken van bruto rentetarieven |
N.v.t. |
Vergelijken van netto rentetarieven |
N.v.t. |
Online sluiten van financiële producten |
In ontwikkeling |
Bemiddelen in netto producten |
Ja |
Webmodules voor website intermediair |
Ja |
Overig
Functionaliteiten extranet |
In ontwikkeling |
Digitale polismap eindklant |
Nee |
Specialistische adviesondersteuning |
Ja, onze deskundige acceptanten denken graag met u mee. |
Midoffice diensten | Ja, de wijze van samenwerking en het niveau van dienstverlening stemmen we altijd in overleg af. |
Backoffice diensten | Nee |
Ondersteuning bij overvoeren van portefeuilles |
Ja |
Aanbieden prolongatiegegevens voor polisadministratie kantoren |
Nee |
Aanvullende diensten
Marketing ondersteuning | Voorbeeldbrieven e.d. |
Vakinhoudelijke ondersteuning
Wft-opleidingen | Nee |
Vakgerichte opleidingen | Nee |
Wft-PE | Nee |
Bijeenkomsten en seminars | Ja |
Gebruik maken van software
Offertesoftware | Online-modules |
Vergelijkingssoftware | In ontwikkeling |
CRM software | Nee |
Office software | Nee |
Bemiddeling portefeuilleaan- of –verkoop |
Nee |
Faciliteiten portefeuilleanalyse |
Nee |
Faciliteiten Wft-compliance |
Nee |
Extra dienstverlening
Uitbesteden schadebehandeling |
We beschikken over eigen juristen die (vermeende) schades afwikkelen in samenspraak met de kantoren en de betreffende verzekeraars. |
Telefoonopvang | Nee |
Overname werkzaamheden tijdens vakantie |
Nee |
Administreren serviceabonnementen van aangesloten kantoren |
Nee |
Incasseren van directe beloning / abonnementsbijdragen t.b.v. kantoren |
Nee |
Overname financiële administratie |
Nee |
Websitebouw en –beheer | Nee |
Samenwerking / deelnemerschap
Doelgroep / speciale markt |
Kantoren die (beperkt) actief zijn in de zakelijke markt en een specialistische serviceprovider / samenwerkingspartner zoeken. Kantoren die – naast de uitgebreide verzekeringsmogelijkheden – persoonlijk contact, korte lijnen, snelheid, onafhankelijke schadeafwikkeling en het kunnen sparren over risico’s belangrijk vinden. |
Regionaal / landelijk werkend |
Landelijk |
Eisen aan aangesloten kantoren |
SiriusPro is graag elk professioneel en vakbekwaam kantoor van dienst wat waarde hecht aan kwaliteit en service, de omvang van een kantoor speelt bij ons geen rol. |
Inspraak aangesloten kantoren |
Wij werken op een vernieuwende wijze. Inspraak wordt altijd gewaardeerd. Ervaringen, feedback en ideeën waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren zijn altijd welkom! |
Vormgeving dienstenpakket | N.v.t. |
Kosten dienstverlening
Entreefee | Aan een samenwerking met SiriusPro zijn geen kosten en/of (productie)verplichtingen verbonden. |
Vaste periodieke kosten | N.v.t. |
Kosten per losse dienst | N.v.t. |
Diversen
Calamiteitenplan | Nee |
Certificering (SAS70, ISO) |
Nee |
Waardering
Jaarlijks voert Bureau DFO onderzoek uit naar serviceproviders binnen de financiële dienstverlening. Ook in 2024 is gemeten hoe het intermediair de dienstverlening waardeert van de serviceproviders die voor het kantoor het belangrijkst zijn. Dit deel van het onderzoek is gebaseerd op 2.023 waarnemingen. De resultaten geven helder aan welke elementen in de dienstverlening van serviceproviders door de doelgroep belangrijk worden gevonden. Maar ook welke serviceproviders op welke gebieden sterk en minder sterk zijn.
Meer informatie over dit onderzoek van 2024 vindt u hier
Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:
- Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
- Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.