Logo

Kerngegevens

Adres Telvorenstraat 3
Postcode 8061 CB
Plaats Hasselt
Telefoon 038-3857111
E-mail info@lni.nl
Website www.lni.nl
Soorten producten Kredieten (zowel hypothecair als consumptief)
Rechtsvorm B.V.
Directie R.H. van Dalfsen, B.J. van Dalfsen
Aantal aangesloten kantoren 500
Verzekeringsvolmachten van n.v.t.
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van HollandWoont, Hypotrust, IQWOON, Lloyds Bank, NIBC Direct, Robuust, Tulp Hypotheken.
Aantal
provinciale
agentschappen
35
Polisadministratiepakket KII
Binding met aanbieders Nee
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit Nee
Gebruik provinciale agentschappen Ja

Primaire diensten

Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen

Schadeverzekeringen particulier Nee
Schadeverzekeringen zakelijk Ja
Levensverzekeringen
(opbouw)
Ja
Levensverzekeringen
(risico)
Ja
Uitvaartkostenverzekeringen Ja
Inkomensverzekeringen
individueel
Ja
Inkomensverzekeringen
collectief
n.v.t.
Zorgverzekeringen Nee
Pensioenverzekeringen Nee
Coassurantie (beurs) Nee

Soorten financiële producten op gebied van kredieten

Hypothecaire kredieten Ja
Consumptieve kredieten Ja
(Bank-)spaarproducten Ja

Labeling mogelijk

Labelproducten service
provider
Nee
Gelabelde producten
aangesloten kantoor
N.v.t.

Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten

Vergelijken van
voorwaarden
Ja
Vergelijken van
brutopremies
N.v.t.
Vergelijken van
nettopremies
N.v.t.
Vergelijken van bruto
rentetarieven
Ja
Vergelijken van netto
rentetarieven
N.v.t.
Online sluiten van
financiële producten
Ja
Bemiddelen in netto
producten
Ja
Webmodules voor website
intermediair
Ja

Overig

Functionaliteiten
extranet
Productvergelijker, LNI Rentetotaaloverzicht, Track & Trace (Mijn Portefeuille Overzicht, Kredietaanvraagmodule, Downloaden van documenten van aanbieders (hypotheekgids, voorwaarden etc.), Actuele nieuwsberichten, Actuele doorlooptijden aanbieders, Actueel overzicht acties
Digitale polismap
eindklant
Nee
Specialistische
adviesondersteuning
Ja
Midoffice diensten Offerteservice (verzorgen van de offerte), Dossierservice (verzorgen van een compleet dossier), Accountmanagement
Backoffice diensten Vraagbaak (sparren met deskundige acceptanten), Productvergelijker, Productkaarten van alle aanbieders, LNI Nieuwsflits , LNI Rentemailing, Portefeuilleoverzicht (track & Trace)
Ondersteuning bij
overvoeren van portefeuilles
Ja
Aanbieden
prolongatiegegevens voor polisadministratie
kantoren
N.v.t.

Aanvullende diensten

Marketing ondersteuning Op aanvraag mogelijk

Vakinhoudelijke ondersteuning

Wft-opleidingen Ja
Vakgerichte opleidingen Ja
Wft-PE Ja
Bijeenkomsten en seminars Ja

Gebruik maken van software

Offertesoftware Adviesbox, Findesk, Finix etc. Er worden geen verplichtingen gesteld in het gebruik van bepaalde software.
Vergelijkingssoftware Adviesbox, Findesk, Finix etc
CRM software Ja
Office software Ja
Bemiddeling
portefeuilleaan- of –verkoop
Ja
Faciliteiten
portefeuilleanalyse
Ja
Faciliteiten
Wft-compliance
Ja

Extra dienstverlening

Uitbesteden
schadebehandeling
N.v.t
Telefoonopvang Nee
Overname werkzaamheden
tijdens vakantie
Nee
Administreren
serviceabonnementen van aangesloten kantoren
Nee
Incasseren van directe
beloning / abonnementsbijdragen t.b.v.
kantoren
Nee
Overname financiële
administratie
n.v.t.
Websitebouw en –beheer n.v.t.

Samenwerking / deelnemerschap

Doelgroep / speciale
markt
Het professioneel intermediair. LNI heeft een breed assortiment aan onderscheidende producten en diensten, zoals:
• Hypotheken
• Kredieten
• Autolease
• LNI Bankgarantie
• LNI BAV collectief
Regionaal / landelijk
werkend
Landelijk
Eisen aan aangesloten
kantoren
AFM-volgend
Inspraak aangesloten
kantoren
Nee
Vormgeving dienstenpakket Een vast pakket aan diensten

Kosten dienstverlening

Entreefee Nee
Vaste periodieke kosten Nee
Kosten per losse dienst Ja

Diversen

Calamiteitenplan Nee
Certificering (SAS70,
ISO)
n.v.t.

Waardering

Jaarlijks onderzoekt Bureau DFO hoe serviceproviders, ketens, belangenorganisaties, etc. door intermediairs worden gewaardeerd. De onderzoeksresultaten worden elk jaar gepubliceerd in het ‘Onderzoek Serviceproviders’.
Meer informatie over dit onderzoek van 2019 vindt u hier.

Bureau DFO heeft besloten om per serviceprovider enkele scores uit dit onderzoek te vermelden. Gekozen is voor die aspecten die door intermediairs als erg belangrijk worden aangemerkt ten aanzien van de dienstverlening van serviceproviders. Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:

  • Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
  • Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.

Voor deze serviceprovider gelden de volgende scores:

Algemene generieke ondersteuning 8,5
Product en prijs 7,8
Procesondersteuning 8,3
Acquisitie van nieuwe klanten 6,4
Behoud van klanten 7,1

Extra

Geen maandelijkse kosten, wél een win-win situatie
Via LNI heeft u toegang tot een breed aanbod aan producten en diensten in de financiële markt.

Waarom u kiest voor LNI?
• Hypotheek- en kredietacceptanten die echt met u meedenken en u mogelijkheden aanreiken.

• Door te werken met verschillende volmachten en SLA’s bent u verzekerd van een snelle verwerking gedurende het aanvraag- en dossiertraject.

LNI BAV-Collectief: betaal 10% minder premie o.b.v. uw huidige beroepsaansprakelijkheidsverzekering en ontvang gratis extra dekking privacywetgeving & cyberrisico’s (AVG). Let op: voor bestaande of nieuwe CFD-leden geldt 15% korting op de netto premie!

LN Direct: een kredietplatform o.b.v. execution only voor intermediairs.
Biedt u optimaal gemak en bespaart u veel tijd.

LNI Bankgaranties: Voor al uw bankgarantieaanvragen!
Superscherpe premie van 1% van de garantiesom met een minimumpremie van slechts € 100,00. Uw vergoeding bepaalt uzelf en bedraagt maximaal € 75,00.

• En nog veel meer……

www.lni.nl

X