Introductie
Krediet Service Center biedt tussenpersonen en adviseurs direct toegang tot alle kredietverstrekkers in Nederland. Door met name ons grote specialisme in consumptief krediet kunt u uw cliënt het beste kredietvoorstel aanbieden en u ontvangt standaard de beste doorbetalingen op uw portefeuille. Daarnaast zijn wij ook gespecialiseerd in kredieten in combinatie met hypotheken om zo het onmogelijke toch mogelijk te maken!
Een aanstelling bij Krediet Service Center is kosteloos. Bij ons team Krediet Service Center staat een snelle en accurate service hoog in het vaandel, als tussenpersoon heeft u desgewenst direct en persoonlijk contact met onze adviseurs. Persoonlijk overleg maakt onze relatie uniek en veelzijdig. Kortom door een samenwerking met Krediet Service Center zijn uw adviesmogelijkheden veel breder. Dit resulteert in kwaliteit, een grotere efficiëntie en niet geheel onbelangrijk een beter rendement op uw inspanningen. Als wij het niet kunnen realiseren kan niemand het.
U stelt natuurlijk het klantbelang centraal. De AFM doet dat ook. Er kan aan u worden gevraagd om aan te tonen dat u actief uw lopende kredietportefeuille beheert. Het steeds weer moeten actualiseren van een kredietdossier aan de hand van diverse live-events bij uw klant is inmiddels een gegeven. Het outsourcen van deze werkzaamheden aan KSC is dan een belangrijke optie om over na te denken. Wij benaderen actief namens u uw klant, maken een adviesrapport en verzorgen de offerte. Zo is en blijft uw klantdossier altijd op orde. Compliant. Hoe geruststellend is dat!
Adres | Ukkelstraat 2B |
Postcode | 5628 TE |
Plaats | EINDHOVEN |
Telefoon | 040-3030320 |
info@ksc.nl | |
Website | www.ksc.nl |
Soorten producten | Consumptieve- en Zakelijke kredieten |
Rechtsvorm | B.V. |
Directie | E. van Haaster en L. van Dijk |
Aantal aangesloten kantoren | 250 |
Verzekeringsvolmachten van | N.v.t. |
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van | Nee |
Aantal provinciale agentschappen |
13 |
Polisadministratiepakket | N.v.t. |
Binding met aanbieders | Nee |
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit | Nee |
Gebruik provinciale agentschappen | Ja |
Primaire diensten
Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen
Schadeverzekeringen particulier | N.v.t. |
Schadeverzekeringen zakelijk | N.v.t. |
Levensverzekeringen (opbouw) | N.v.t. |
Levensverzekeringen (risico) | N.v.t. |
Uitvaartkostenverzekeringen | N.v.t. |
Inkomensverzekeringen individueel | N.v.t. |
Inkomensverzekeringen collectief | Kredietbeschermingsverzekeringen |
Zorgverzekeringen | N.v.t. |
Pensioenverzekeringen | N.v.t. |
Coassurantie (beurs) | N.v.t. |
Soorten financiële producten op gebied van kredieten
Hypothecaire kredieten | Ja |
Consumptieve kredieten | Ja |
(Bank-)spaarproducten | Nee |
Labeling mogelijk
Labelproducten service provider |
Nee |
Gelabelde producten aangesloten kantoor |
Nee |
Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten
Vergelijken van voorwaarden | Nee |
Vergelijken van brutopremies | Nee |
Vergelijken van nettopremies | Nee |
Vergelijken van bruto rentetarieven | Ja |
Vergelijken van netto rentetarieven | Ja |
Online sluiten van financiële producten | Ja |
Bemiddelen in netto producten | Nee |
Webmodules voor website intermediair |
Binnenkort |
Overig
Functionaliteiten extranet |
Digitaal indienen kredietaanvragen, acceptatie informatie kredietaanbieders, rentetarieven kredietaanbieders, productaanbod kredietaanbieders |
Digitale polismap eindklant | Nee |
Specialistische adviesondersteuning |
Ja |
Midoffice diensten | Indien gewenst ontzorgen door overname volledig adviestraject tot en met contractafwikkeling. Verzorgen van in-house trainingen en begeleiding bij marketing activiteiten |
Backoffice diensten | Volledig opvang backoffice traject door middel van contract- en einddossiercontrole. Contacten met maatschappijen inzake afwikkeling van dossiers en verzorgen van de maandelijkse rekening-couranten |
Ondersteuning bij overvoeren van portefeuilles |
Ja |
Aanbieden prolongatiegegevens voor polisadministratie kantoren |
Ja (d.m.v. provisieborderellen) |
Aanvullende diensten
Marketing ondersteuning | Ja |
Vakinhoudelijke ondersteuning
Wft-opleidingen | Nee |
Vakgerichte opleidingen | Nee |
Wft-PE | Nee |
Bijeenkomsten en seminars | Ja |
Gebruik maken van software
Offertesoftware | KSC-portal |
Vergelijkingssoftware | Nee |
CRM software | Eigen software |
Office software | Ja (intern) |
Bemiddeling portefeuille aan- of –verkoop |
Ja (offline) |
Faciliteiten portefeuilleanalyse |
Ja (offline) |
Faciliteiten Wft-compliance |
Ja |
Extra dienstverlening
Uitbesteden schadebehandeling | Nee |
Telefoonopvang | Nee |
Overname werkzaamheden tijdens vakantie | Nee |
Administreren serviceabonnementen van aangesloten kantoren |
Nee |
Incasseren van directe beloning / abonnementsbijdragen t.b.v. kantoren |
Nee |
Overname financiële administratie | Nee |
Websitebouw en –beheer | Nee |
Samenwerking / deelnemerschap
Doelgroep / speciale markt |
Assurantie- en hypotheekadvieskantoren en administratiekantoren met een eigen vergunning. |
Regionaal / landelijk werkend |
Landelijke dekking |
Eisen aan aangesloten kantoren |
Eigen KvK inschrijving en AFM vergunning CK en daarnaast eigen onderzoek via internet en indien nodig screening via de aanbieders |
Inspraak aangesloten kantoren |
Alleen adviserend |
Vormgeving dienstenpakket | 2 Samenwerkingsmodules afhankelijk van eigen inspanningsbehoefte TP |
Kosten dienstverlening
Entreefee | Nee |
Vaste periodieke kosten | Nee |
Kosten per losse dienst | Nee |
Diversen
Calamiteitenplan | Intern |
Certificering (SAS70, ISO) |
Nee |
Waardering
Jaarlijks voert Bureau DFO onderzoek uit naar serviceproviders binnen de financiële dienstverlening. Het onderzoek van 2021 bestaat uit twee onderdelen. Een deel betreft de waardering van het intermediair met betrekking tot de dienstverlening van 24 serviceproviders waarvan men gebruik maakt. Dit deel van het onderzoek is gebaseerd op 2.167 waarnemingen. De resultaten geven helder aan welke elementen in de dienstverlening van serviceproviders door de doelgroep belangrijk worden gevonden. Maar ook welke serviceproviders op welke gebieden sterk en minder sterk zijn.
Meer informatie over dit onderzoek van 2021 vindt u hier
Voor deze serviceprovider gelden de volgende scores:
Algemene tevredenheid | 8,5 |
Algemene generieke ondersteuning | 8,6 |
Product en prijs | 8,4 |
Procesondersteuning | 8,2 |
Acquisitie van nieuwe klanten | 6,0 |
Behoud van klanten | 7,2 |
Diensten | 7,9 |
Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:
- Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
- Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.