

Introductie
Uw onafhankelijke serviceprovider!
CFSN Kredietendesk en InnoFin zijn dé serviceproviders in consumptief krediet, financial lease en MKB krediet. Als onafhankelijk Financieel Service Centers zijn wij uw verlengstuk en behartigen wij uw belangen en daarmee natuurlijk ook die van uw cliënten, bij het realiseren van hun financiële wensen.
Wij zijn de enige onafhankelijke Serviceproviders in Nederland die zich uitsluitend op twee verschillende wijze bezighouden met het ondersteunen en begeleiden van intermediairs bij de totstandkoming van consumptief krediet, financial lease en MKB krediet overeenkomsten.
CFSN Kredietendesk is een traditionele serviceprovider, waarbij het intermediair de inventarisatie en het advies voor haar rekening neemt, waarbij CFSN het intermediair adviseert en ondersteunt door bij alle geschikte en beschikbare banken offertes op te vragen die voor uw klant het meest gunstig zijn. Gedurende het gehele proces van ontvangst van uw aanvraag, offerte tot en met algehele afwikkeling van de kredietovereenkomst ondersteunen en begeleiden wij u. Met name de afwikkeling van de overeenkomsten met de banken vergt de nodige kennis, ervaring en acties. Daar zijn we goed in.
Bij InnoFin hoeft u helemaal niets zelf te doen, behalve de contactgegevens van uw cliënt aan ons door te geven. Een Full Service concept. InnoFin neemt uit uw naam contact op met uw cliënt en zal naast de gehele inventarisatie, waarbij de wensen en behoeften in kaart worden gebracht, ook een klantprofiel worden gemaakt en bij de banken de best passende offerte worden aangevraagd en besproken met uw cliënt. InnoFin zorgt voor een strikte opvolging van begin tot het eind waarbij de lening wordt afgesloten. U wordt gedurende dit proces volledig op de hoogte gehouden.
Telefoon CFSN; 088-237 60 60 InnoFin; 088-237 60 80
Adres | Demmersweg 21 |
Postcode | 7556 BN |
Plaats | Hengelo |
Telefoon | 088 – 237 60 60 |
info@cfsn.nl en info@innofin.nl | |
Website | www.cfsn.nl en www.innofin.nl |
Soorten producten | Consumptief krediet, financial lease, zakelijk krediet en -lease, full service bemiddeling, small tickets en kredietverzekeringen |
Rechtsvorm | B.V. |
Directie | J.A.J. Schoonwater |
Aantal aangesloten kantoren | 1.345 |
Verzekeringsvolmachten van | n.v.t. |
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van | Nee |
Aantal provinciale agentschappen |
12 |
Polisadministratiepakket | n.v.t. |
Binding met aanbieders | Nee |
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit | Ja, via InnoFin |
Gebruik provinciale agentschappen | Ja |
Primaire diensten
Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen
Schadeverzekeringen particulier | |
Schadeverzekeringen zakelijk | |
Levensverzekeringen (opbouw) |
|
Levensverzekeringen (risico) |
|
Uitvaartkostenverzekeringen | |
Inkomensverzekeringen individueel |
|
Inkomensverzekeringen collectief |
Kredietbeschermingsverzekeringen |
Zorgverzekeringen | |
Pensioenverzekeringen | |
Coassurantie (beurs) | Nee |
Soorten financiële producten op gebied van kredieten
Hypothecaire kredieten | Nee |
Consumptieve kredieten | Ja |
(Bank-)spaarproducten | Nee |
Labeling mogelijk
Labelproducten service provider |
Nee |
Gelabelde producten aangesloten kantoor |
Nee |
Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten
Vergelijken van voorwaarden |
Nee |
Vergelijken van brutopremies |
Nee |
Vergelijken van nettopremies |
Nee |
Vergelijken van bruto rentetarieven |
Ja |
Vergelijken van netto rentetarieven |
Ja |
Online sluiten van financiële producten |
Ja |
Bemiddelen in netto producten |
Ja |
Webmodules voor website intermediair |
Ja |
Overig
Functionaliteiten extranet |
Digitaal indienen kredietaanvragen, database, administratief beheer van het agentschap, nieuwsbrieven, rekenmodules consumptief krediet en financial lease, Wft applicaties, commerciële applicaties voor websites, marketing tool, opleidingen, medewerkers module |
Digitale polismap eindklant |
Nee |
Specialistische adviesondersteuning |
Ja |
Midoffice diensten | Wij verzorgen het gehele traject voor consumptief krediet vanaf advies t/m offerteservice en contractopmaak. Dat hoort ook bij ondersteuning in wet- en regelgeving (Wt applicatie en presentaties), marketing en opleidingen. |
Backoffice diensten | Volledige backoffice traject m.b.t. consumptief krediet d.m.v. contractcontroles, completering, begeleiding afwikkeling bij aanbieders en rekening courant. |
Ondersteuning bij overvoeren van portefeuilles |
Ja |
Aanbieden prolongatiegegevens voor polisadministratie kantoren |
Nee |
Aanvullende diensten
Marketing ondersteuning | Via het extranet een complete marketingtool, waarbij o.a. het intermediair een complete op maat gemaakte Lening landingspagina op haar eigen website kan plaatsen, waarbij cliënten een kredietaanvraag kunnen doen die rechtstreeks door CFSN Kredietendesk of InnoFin ontvangen wordt. Daarnaast zijn er mogelijkheden om full color allerlei materialen te bestellen zoals brieven, nieuwsbrieven etc. en niet onbelangrijk, met advies omtrent invulling op uw website |
Vakinhoudelijke ondersteuning
Wft-opleidingen | Ja |
Vakgerichte opleidingen | Ja |
Wft-PE | Ja |
Bijeenkomsten en seminars | Ja |
Gebruik maken van software
Offertesoftware | Eigen software voor consumptief krediet en financial lease |
Vergelijkingssoftware | Nee |
CRM software | Ja |
Office software | Ja |
Bemiddeling portefeuilleaan- of –verkoop |
Ja |
Faciliteiten portefeuilleanalyse |
Nee |
Faciliteiten Wft-compliance |
Ja |
Extra dienstverlening
Uitbesteden schadebehandeling |
Nee |
Telefoonopvang | Nee |
Overname werkzaamheden tijdens vakantie |
Ja, via InnoFin |
Administreren serviceabonnementen van aangesloten kantoren |
Nee |
Incasseren van directe beloning / abonnementsbijdragen t.b.v. kantoren |
Nee |
Overname financiële administratie |
Ja, bij InnoFin t/m maandelijkse rapportage |
Websitebouw en –beheer | Ja, ondersteuning en advies |
Samenwerking / deelnemerschap
Doelgroep / speciale markt |
CFSN; Vergunning houdende Assurantie- en Hypotheekkantoren alsmede administratiekantoren die voor de verstrekking van krediet aan hun cliënten een deskundige partner zoeken die hen volledig kunnen ondersteunen.InnoFin; Vergunning houdende kantoren die over onvoldoende tijd beschikken en/of kredietverlening niet als core-business beschouwen kunnen het gehele proces overlaten aan InnoFin. Ook kantoren zonder vergunning kunnen de contactgegevens indienen bij InnoFin en bij een succesvolle afwikkeling ontvangt men een éénmalige leadvergoeding. |
Regionaal / landelijk werkend |
Landelijk |
Eisen aan aangesloten kantoren |
Screening procedure m.b.t. AFM vergunning, Insolventie- Faillissementsregister, KvK, check via google en website |
Inspraak aangesloten kantoren |
Nee |
Vormgeving dienstenpakket | Een modulair opgebouwd dienstenpakket |
Kosten dienstverlening
Entreefee | Nee |
Vaste periodieke kosten | Nee |
Kosten per losse dienst | Nee |
Diversen
Calamiteitenplan | Ja |
Certificering (SAS70, ISO) |
Nee |
Waardering
Jaarlijks voert Bureau DFO onderzoek uit naar serviceproviders binnen de financiële dienstverlening. Het onderzoek van 2022 bestaat uit twee onderdelen. Een deel betreft de waardering van het intermediair met betrekking tot de dienstverlening van 25 serviceproviders waarvan men gebruik maakt. Dit deel van het onderzoek is gebaseerd op 2.217 waarnemingen. De resultaten geven helder aan welke elementen in de dienstverlening van serviceproviders door de doelgroep belangrijk worden gevonden. Maar ook welke serviceproviders op welke gebieden sterk en minder sterk zijn.
Meer informatie over dit onderzoek van 2022 vindt u hier
Waardering Serviceproviders 2022 geeft de volgende scores weer:
Consumptief krediet | |
Ondersteuning bij activiteit | 8,6 |
Algemene generieke ondersteuning | 8,4 |
Prijs en product | 8,4 |
Processen | 8,5 |
Nieuwe klanten | 5,9 |
Behoud klanten | 7,0 |
Diensten | 7,8 |
ICT | 7,7 |
Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:
- Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
- Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.
Extra
Veel Assurantie- en Hypotheekkantoren vinden van zichzelf dat ze onvoldoende kennis hebben van kredietverlening of men beschikt over onvoldoende tijd. 60 % van de Nederlanders is bekend bij het BKR. Dus er is een grote behoefte aan kredietverstrekking.
Zowel bij CFSN Kredietendesk als InnoFin kunt u te allen tijde uw kredietaanvraag indienen, waarbij u een complete kredietaanvraag kunt indienen of in geval van Full Service alleen contactgegevens.
Onder de pagina ‘INTRODUCTIE’ vindt u onze contactgegevens. Belt u gerust voor de benodigde Informatie.