Introductie
Vanuit een traditioneel verzekeringskantoor zijn we uitgegroeid tot volmachtkantoor en vanuit die hoedanigheid hebben we ons doorontwikkeld en gespecialiseerd in het verlenen van backoffice diensten aan dealerbedrijven en tussenpersonen.
Bij Anac houden we niet van half werk. We zien het als onze taak om voor alle backoffice uitdagingen te komen met een oplossing. We kennen onze klanten, luisteren en met onze persoonlijke aanpak werken we constant aan het verbeteren van onze diensten.
Bijblijven en vernieuwen op ons vakgebied en nooit helemaal tevreden zijn met hoe efficiënt processen verlopen, draagt bij aan het succesvol afhandelen van backoffice uitdagingen. En uitdagingen, die zijn er genoeg. We geloven dat wie daar succesvol op inspeelt, de toekomst in handen heeft.
We staan bekend om onze “ongewoon gewone” dienstverlening. U krijgt meer dan u verwacht. En uw klanten dus ook. Dankzij onze medewerkers en tevreden klanten groeien we hard. En daar zijn we trots op.
Adres | Hondsruglaan 87a |
Postcode | 5628 DB |
Plaats | EINDHOVEN |
Telefoon | 040 264 59 79 |
info@anac.nl | |
Website | www.anac.nl |
Soorten producten | Schadeverzekeringen |
Rechtsvorm | B.V. |
Directie | Mevrouw V.J. Buijs-Tabbers |
Aantal aangesloten kantoren | 80 |
Verzekeringsvolmachten van | ASR, Rhion, Allianz Global Assistance, ARAG, DAS |
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van | N.v.t. |
Aantal provinciale agentschappen | 66 |
Polisadministratiepakket | Level7 (CCS) |
Binding met aanbieders | Onafhankelijk opererend en 100% dochter van ASR |
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit | Ja |
Gebruik provinciale agentschappen | Ja |
Primaire diensten
Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen
Schadeverzekeringen particulier | Ja |
Schadeverzekeringen zakelijk | Ja |
Levensverzekeringen (opbouw) |
Ja |
Levensverzekeringen (risico) |
Ja |
Uitvaartkostenverzekeringen | Ja |
Inkomensverzekeringen individueel |
Ja |
Inkomensverzekeringen collectief |
Ja |
Zorgverzekeringen | Ja |
Pensioenverzekeringen | Nee |
Coassurantie (beurs) | Nee |
Soorten financiële producten op gebied van kredieten
Hypothecaire kredieten | Nee |
Consumptieve kredieten | Nee |
(Bank-)spaarproducten | Nee |
Labeling mogelijk
Labelproducten service provider |
Ja |
Gelabelde producten aangesloten kantoor |
Ja |
Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten
Vergelijken van voorwaarden |
Nee |
Vergelijken van brutopremies |
Nee |
Vergelijken van nettopremies |
Nee |
Vergelijken van bruto rentetarieven |
Nee |
Vergelijken van netto rentetarieven |
Nee |
Online sluiten van financiële producten |
Nee |
Bemiddelen in netto producten |
Nee |
Webmodules voor website intermediair |
Nee |
Overig
Functionaliteiten extranet |
Vergelijk- en offerte tools voor schadeverzekeringen |
Digitale polismap eindklant |
Ja |
Specialistische adviesondersteuning |
Ja |
Midoffice diensten | Offerteservice zakelijk |
Backoffice diensten | Ja |
Ondersteuning bij overvoeren van portefeuilles |
Ja |
Aanbieden prolongatiegegevens voor polisadministratie kantoren |
Ja |
Aanvullende diensten
Marketing ondersteuning | Bezoekafspraken inplannen voor het intermediair met hun relaties. Mailing / E-mailing. Websites. |
Vakinhoudelijke ondersteuning
Wft-opleidingen | Ja |
Vakgerichte opleidingen | Ja |
Wft-PE | Ja |
Bijeenkomsten en seminars | Ja |
Gebruik maken van software
Offertesoftware | Portaal volmachtproducten |
Vergelijkingssoftware | Portaal voor alle volmacht producten, Rolls (wordt met korting aangeboden), |
CRM software | Nee |
Office software | Ja |
Bemiddeling portefeuilleaan- of –verkoop |
Ja |
Faciliteiten portefeuilleanalyse |
Ja |
Faciliteiten Wft-compliance |
Ja |
Extra dienstverlening
Uitbesteden schadebehandeling |
Ja |
Telefoonopvang | Ja |
Overname werkzaamheden tijdens vakantie |
Ja |
Administreren serviceabonnementen van aangesloten kantoren |
Ja |
Incasseren van directe beloning / abonnementsbijdragen t.b.v. kantoren |
Ja |
Overname financiële administratie |
Ja |
Websitebouw en –beheer | Ja |
Samenwerking / deelnemerschap
Doelgroep / speciale markt |
Assurantie tussenpersoon |
Regionaal / landelijk werkend |
Landelijk |
Eisen aan aangesloten kantoren |
Eigenaar of bestuurder zelf in bezit van diploma`s, – gevestigd binnen Nederland, assurantiebemiddeling moet hoofdactiviteit zijn. |
Inspraak aangesloten kantoren |
Nee |
Vormgeving dienstenpakket |
Kosten dienstverlening
Entreefee | |
Vaste periodieke kosten | |
Kosten per losse dienst |
Diversen
Calamiteitenplan | |
Certificering (SAS70, ISO) |
Waardering
Jaarlijks voert Bureau DFO onderzoek uit naar serviceproviders binnen de financiële dienstverlening. Het onderzoek van 2022 bestaat uit twee onderdelen. Een deel betreft de waardering van het intermediair met betrekking tot de dienstverlening van 25 serviceproviders waarvan men gebruik maakt. Dit deel van het onderzoek is gebaseerd op 2.217 waarnemingen. De resultaten geven helder aan welke elementen in de dienstverlening van serviceproviders door de doelgroep belangrijk worden gevonden. Maar ook welke serviceproviders op welke gebieden sterk en minder sterk zijn.
Meer informatie over dit onderzoek van 2022 vindt u hier
Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:
- Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
- Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.
Extra
Vanuit een traditioneel verzekeringskantoor zijn we uitgegroeid tot volmachtkantoor en vanuit die hoedanigheid hebben we ons doorontwikkeld en gespecialiseerd in het verlenen van backoffice diensten aan dealerbedrijven en tussenpersonen.
Bij Anac houden we niet van half werk. We zien het als onze taak om voor alle backoffice uitdagingen te komen met een oplossing. We kennen onze klanten, luisteren en met onze persoonlijke aanpak werken we constant aan het verbeteren van onze diensten.
Bijblijven en vernieuwen op ons vakgebied en nooit helemaal tevreden zijn met hoe efficiënt processen verlopen, draagt bij aan het succesvol afhandelen van backoffice uitdagingen. En uitdagingen, die zijn er genoeg. We geloven dat wie daar succesvol op inspeelt, de toekomst in handen heeft.
We staan bekend om onze “ongewoon gewone” dienstverlening. U krijgt meer dan u verwacht. En uw klanten dus ook. Dankzij onze medewerkers en tevreden klanten groeien we hard. En daar zijn we trots op.