Logo

Kerngegevens

Adres Vaalserbergweg 313
Postcode 5628 CH
Plaats EINDHOVEN
Telefoon 040 264 59 79
E-mail info@anac.nl
Website www.anac.nl
Soorten producten Schadeverzekeringen
Rechtsvorm B.V.
Directie Dhr P. Vanthoor
Aantal aangesloten kantoren 80
Verzekeringsvolmachten van ASR, Generali, Allianz Global Assistance, ARAG, DAS
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van N.v.t.
Aantal provinciale agentschappen 66
Polisadministratiepakket Level7 (CCS)
Binding met aanbieders Onafhankelijk opererend en 100% dochter van Generali
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit Ja
Gebruik provinciale agentschappen Ja

Primaire diensten

Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen

Schadeverzekeringen particulier Ja
Schadeverzekeringen zakelijk Ja
Levensverzekeringen
(opbouw)
Ja
Levensverzekeringen
(risico)
Ja
Uitvaartkostenverzekeringen Ja
Inkomensverzekeringen
individueel
Ja
Inkomensverzekeringen
collectief
Ja
Zorgverzekeringen Ja
Pensioenverzekeringen Nee
Coassurantie (beurs) Nee

Soorten financiële producten op gebied van kredieten

Hypothecaire kredieten Nee
Consumptieve kredieten Nee
(Bank-)spaarproducten Nee

Labeling mogelijk

Labelproducten service
provider
Ja
Gelabelde producten
aangesloten kantoor
Ja

Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten

Vergelijken van
voorwaarden
Nee
Vergelijken van
brutopremies
Nee
Vergelijken van
nettopremies
Nee
Vergelijken van bruto
rentetarieven
Nee
Vergelijken van netto
rentetarieven
Nee
Online sluiten van
financiële producten
Nee
Bemiddelen in netto
producten
Nee
Webmodules voor website
intermediair
Nee

Overig

Functionaliteiten
extranet
Vergelijk- en offerte tools voor schadeverzekeringen
Digitale polismap
eindklant
Ja
Specialistische
adviesondersteuning
Ja
Midoffice diensten Offerteservice zakelijk
Backoffice diensten Ja
Ondersteuning bij
overvoeren van portefeuilles
Ja
Aanbieden
prolongatiegegevens voor polisadministratie
kantoren
Ja

Aanvullende diensten

Marketing ondersteuning Bezoekafspraken inplannen voor het intermediair met hun relaties. Mailing / E-mailing. Websites.

Vakinhoudelijke ondersteuning

Wft-opleidingen Ja
Vakgerichte opleidingen Ja
Wft-PE Ja
Bijeenkomsten en seminars Ja

Gebruik maken van software

Offertesoftware Portaal volmachtproducten
Vergelijkingssoftware Portaal voor alle volmacht producten, Rolls (wordt met korting aangeboden),
CRM software Nee
Office software Ja
Bemiddeling
portefeuilleaan- of –verkoop
Ja
Faciliteiten
portefeuilleanalyse
Ja
Faciliteiten
Wft-compliance
Ja

Extra dienstverlening

Uitbesteden
schadebehandeling
Ja
Telefoonopvang Ja
Overname werkzaamheden
tijdens vakantie
Ja
Administreren
serviceabonnementen van aangesloten kantoren
Ja
Incasseren van directe
beloning / abonnementsbijdragen t.b.v.
kantoren
Ja
Overname financiële
administratie
Ja
Websitebouw en –beheer Ja

Samenwerking / deelnemerschap

Doelgroep / speciale
markt
Assurantie tussenpersoon
Regionaal / landelijk
werkend
Landelijk
Eisen aan aangesloten
kantoren
Eigenaar of bestuurder zelf in bezit van diploma`s, – gevestigd binnen Nederland, assurantiebemiddeling moet hoofdactiviteit zijn.
Inspraak aangesloten
kantoren
Nee
Vormgeving dienstenpakket

Kosten dienstverlening

Entreefee
Vaste periodieke kosten
Kosten per losse dienst

Diversen

Calamiteitenplan
Certificering (SAS70,
ISO)

Waardering

Jaarlijks onderzoekt Bureau DFO hoe serviceproviders, ketens, belangenorganisaties, etc. door intermediairs worden gewaardeerd. De onderzoeksresultaten worden elk jaar gepubliceerd in het ‘Onderzoek Serviceproviders’.
Meer informatie over dit onderzoek van 2019 vindt u hier.

Bureau DFO heeft besloten om per serviceprovider enkele scores uit dit onderzoek te vermelden. Gekozen is voor die aspecten die door intermediairs als erg belangrijk worden aangemerkt ten aanzien van de dienstverlening van serviceproviders. Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:

  • Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
  • Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.

Voor deze serviceprovider gelden de volgende scores:

Algemene generieke ondersteuning 8,5
Product en prijs 8,1
Procesondersteuning 8,4
Acquisitie van nieuwe klanten 7,7
Behoud van klanten 8,1

Extra

Vanuit een traditioneel verzekeringskantoor zijn we uitgegroeid tot volmachtkantoor en vanuit die hoedanigheid hebben we ons doorontwikkeld en gespecialiseerd in het verlenen van backoffice diensten aan dealerbedrijven en tussenpersonen.

Bij Anac houden we niet van half werk. We zien het als onze taak om voor alle backoffice uitdagingen te komen met een oplossing. We kennen onze klanten, luisteren en met onze persoonlijke aanpak werken we constant aan het verbeteren van onze diensten.

Bijblijven en vernieuwen op ons vakgebied en nooit helemaal tevreden zijn met hoe efficiënt processen verlopen, draagt bij aan het succesvol afhandelen van backoffice uitdagingen. En uitdagingen, die zijn er genoeg. We geloven dat wie daar succesvol op inspeelt, de toekomst in handen heeft.

We staan bekend om onze “ongewoon gewone” dienstverlening. U krijgt meer dan u verwacht. En uw klanten dus ook. Dankzij onze medewerkers en tevreden klanten groeien we hard. En daar zijn we trots op.

X