Kerngegevens
Introductie
U zoekt een partner voor consumptieve leningen, zakelijke kredieten of alternatieve financieringen zoals crowdfunding? KredietPunt Nederland is uw beste partner! Veel kennis van zaken, meest uitgebreide aanbod van aanbieders, ondersteuning op postniveau, ervaren kredietspecialisten die steeds op zoek gaan naar de beste oplossing voor uw klant.
KredietPunt Nederland, het zusje van De Financiële Makelaar en een merk van VCN HypotheekService, is voor het tweede jaar op rij verkozen tot beste serviceprovider voor kredieten. De afgelopen periode is er door VCN HypotheekService flink geïnvesteerd op het gebied van vakkundigheid, servicegerichtheid en bereikbaarheid. Dit vertaalt zich nu in een prachtige erkenning die niet uit de lucht komt vallen. De groeimindset wordt immers al jaren toegepast binnen de gehele Veldsink organisatie. Iedere medewerker zoekt iedere dag naar een manier om zijn bijdrage te vergroten. Wie zijn akker wil oogsten, moet zaadjes planten. Mede daarom is KredietPunt Nederland wederom uitgeroepen tot best gewaardeerde serviceprovider voor kredieten.
KredietPunt Nederland is afgelopen jaar verkozen tot best gewaardeerde serviceprovider voor kredieten. KredietPunt Nederland is een zusje van De Financiële Makelaar en een merk van VCN.
Adres |
Stadionlaan 83 |
Postcode |
5213JJ |
Plaats |
’s-Hertogenbosch |
Telefoon |
085-0410940 |
E-mail |
info@kredietpuntnederland.nl |
Website |
www.kredietpunt.nl |
Soorten producten |
Kredieten |
Rechtsvorm |
Besloten Vennootschap |
Directie |
Harrie-Jan van Nunen en Yassine Bentmim |
Aantal aangesloten kantoren |
436 |
Verzekeringsvolmachten van |
VCN |
Offertevolmachten hypotheken of kredieten van |
Geen |
Aantal provinciale agentschappen |
DEFAM, DEFAM Premium, InterBank, BNP Paribas, Lloyds Bank, Lender & Spender, Qander, Nationale Nederlanden, Green Loans, Qredits, Voor de Groei, Verenigde Samenwerkende KredietUnies, CapitalBox, ABC Finance, Alpha Lease, Credivance, Funding Circle, Funder, Mogelijk, Briqwise |
Polisadministratiepakket |
MKO |
Binding met aanbieders |
Nee |
Eigen bemiddeling via gelieerde entiteit |
Nee |
Gebruik provinciale agentschappen |
Nee |
Primaire diensten
Soorten financiële producten op gebied van verzekeringen
Schadeverzekeringen particulier |
Ja, via VCN |
Schadeverzekeringen zakelijk |
Ja, via VCN |
Levensverzekeringen (opbouw) |
Ja |
Levensverzekeringen (risico) |
Ja |
Uitvaartkostenverzekering |
Nee |
Inkomensverzekeringen individueel |
Ja, via VCN |
Inkomensverzekeringen collectief |
Ja, via VCN |
Zorgverzekeringen |
Ja, via VCN |
Pensioenverzekeringen |
Ja, via VCN |
Coassurantie (beurs) |
Ja, via VCN |
|
|
|
|
Soorten financiële producten op gebied van kredieten
Hypothecaire kredieten |
Ja, via De Financiële Makelaar, United Capital of Financieel Support Nederland |
Consumptieve kredieten |
Ja |
(Bank-)spaarproducten |
Nee |
|
|
|
. |
Labeling mogelijk
Labelproducten service provider |
Nee |
Gelabelde producten aangesloten kantoor s |
N.v.t. |
|
|
|
. |
Welke faciliteiten m.b.t. financiële producten
Vergelijken van voorwaarden |
Ja |
Vergelijken van brutopremies |
Ja |
Vergelijken van nettopremies |
Ja |
Vergelijken van bruto rentetarieven |
Ja |
Vergelijken van netto rentetarieven |
Ja |
Online sluiten van financiële producten |
Nee |
Bemiddelen in netto producten |
Ja |
Webmodules voor website intermediair |
Ja |
|
|
Overig
Functionaliteiten extranet |
Het online volgen van aanvraag tot en met finaal akkoord. Ons extranet is 100% digitaal. Het is uit te breiden met een klantportaal, tarieven, voorwaarden en documenten. |
Digitale polismap eindklant |
Ja |
Specialistische adviesondersteuning |
Ja |
Midoffice diensten |
Volledige uitbesteding van bemiddeling mogelijk |
Backoffice diensten |
Volledige ondersteuning |
Ondersteuning bij overvoeren van portefeuilles |
Ja |
Aanbieden prolongatiegegevens voor polisadministratie kantoren |
Nee |
Aanvullende diensten
Marketing ondersteuning |
Nee |
Vakinhoudelijke ondersteuning
Wft-opleidingen |
Ja |
Vakgerichte opleidingen |
Ja |
Wft-PE |
Ja |
Bijeenkomsten en seminars |
Wij organiseren regelmatig adviseursbijeenkomsten. Daarnaast beschikken wij over een eigen studio waar webinars worden georganiseerd. |
|
|
|
. |
Gebruik maken van software
Offertesoftware |
Ja, via MKO |
Vergelijkingssoftware |
Rente-, voorwaarden-, en premievergelijker. |
CRM software |
Ja |
Office software |
Nee |
Bemiddeling portefeuille aan- of -verkoop |
Ja |
Faciliteiten portefeuilleanalyse |
Ja |
Faciliteiten Wft-compliance |
Nee |
|
|
|
|
Extra dienstverlening
Uitbesteden schadebehandeling |
Ja, via VCN |
Telefoonopvang |
Nee |
Overname werkzaamheden tijdens vakantie |
Nee |
Administreren serviceabonnementen van aangesloten kantoren |
Ja, via VCN |
Incasseren van directe beloning / abonnementsbijdragen t.b.v. kantoren |
Ja, via VCN |
Overname financiële administratie |
Ja, via VCN |
Websitebouw en -beheer |
Nee |
Samenwerking / deelnemerschap
Doelgroep / speciale markt |
Intermediairs die bemiddelen in consumptief krediet, zakelijk leningen en/of alternatieve financieringen. |
Regionaal / landelijk werkend |
Landelijk |
Eisen aan aangesloten kantoren |
AFM-volgend |
Inspraak aangesloten kantoren |
Ja, wij zijn van en voor adviseurs. |
Vormgeving dienstenpakket |
Vast pakket |
|
|
Kosten dienstverlening
Entreefee |
N.v.t. |
Vaste periodieke kosten |
N.v.t. |
Kosten per losse dienst |
Alleen voor zakelijke leningen. |
|
|
|
|
Diversen
Calamiteitenplan |
Ja |
Certificering (SAS70, ISO) |
Nee |
Waardering
Jaarlijks voert Bureau DFO onderzoek uit naar serviceproviders binnen de financiële dienstverlening. Het onderzoek van 2021 bestaat uit twee onderdelen. Een deel betreft de waardering van het intermediair met betrekking tot de dienstverlening van 24 serviceproviders waarvan men gebruik maakt. Dit deel van het onderzoek is gebaseerd op 2.167 waarnemingen. De resultaten geven helder aan welke elementen in de dienstverlening van serviceproviders door de doelgroep belangrijk worden gevonden. Maar ook welke serviceproviders op welke gebieden sterk en minder sterk zijn.
Meer informatie over dit onderzoek van 2021 vindt u hier
Voor deze serviceprovider gelden de volgende scores:
Algemene tevredenheid |
9,3 |
Algemene generieke ondersteuning |
9,3 |
Product en prijs |
9,1 |
Procesondersteuning |
9,2 |
Acquisitie van nieuwe klanten |
8,3 |
Behoud van klanten |
8,7 |
Diensten |
9,0 |
Er worden geen scores vermeld wanneer sprake is van:
- Te weinig waarnemingen voor de betreffende serviceprovider.
- Een of meer onvoldoendes voor de betreffende serviceprovider op de opgenomen aspecten.